Sorry, sorry en nogmaals sorry! Klanttevredenheid is iets wat we heel hoog in het vaandel hebben staan. Maar ook bij ons gaat er weleens iets mis. U bent daar de dupe van en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn!
Wat nu?
We lossen uw klacht graag voor u op. Dat kunnen we het snelst voor u doen wanneer u contact met ons opneemt via de mail, of natuurlijk telefonisch. We zijn op werkdagen te bereiken van 08:30 tot 21:00 uur. We zullen er alles aan doen je zo goed mogelijk te helpen.
Hebben we u niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kan je natuurlijk altijd nog je klacht aanmelden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur.
Het is voor u als consument in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Mocht de link niet werken kunt u dit ODR-platform vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.